7 grudnia 2016

Questions and Answers... czy jak to tam szło?

Q&A


Witajcie, Towarzysze Czytelnicy. Towarzyszka Pisarka EvilRay wpadła na pewien pomysł. (No... jeszcze nie, nie idę nawracać Prus... jeszcze ;D ).
Otóż zbliża się pewien dzień. Pewien bardzo fajny dzień, który jest dla mnie niezwykle ważny. I z tej okazji chciałabym zorganizować tak zwane Q&A, czyli Pytania i Odpowiedzi. Na czym to polega? Otóż, możecie mi zadawać dowolne pytania na przeróżne tematy! Na temat blogów, Historii Nieznanej, Króla Lwa, zainteresowań, planów destrukcji... Co wam tylko przyjdzie do głowy! Tematyka dowolna (ale trza się trzymać tego huncwota, pana Rozsądku ;)  ). Możecie je zadawać w komentarzach pod tym postem lub na mój e-mail (evilray.98@gmail.com).
Odpowiedzi opublikuję dokładnie 15 grudnia 2016r. c:

A! No właśnie! Pod Prologiem Historii Ramsay'a jedna z czytelniczek była zainteresowana wyglądem Usafi (lwicy, którą, na jej nieszczęście, upatrzył sobie Ramsay), więc w wolnym czasie ją naszkicowałam ;)
Król Lew: Historia Nieznana - Usafi
Obrazek dedykuję Syriusz B c:

11 komentarzy:

  1. Ok Evil! Usafi wyszła ci bosko (jak zawsze)! <3
    A o to pytanka:
    1. Jakie blogi lubisz najbardziej?
    2. Ulubiona postać z HN
    3. Czemu akurat Luka
    4. Ulubiona postać z HE
    5. Ulubiona postać z KL 1
    6 Ulubiona postać z KL 2
    7. Co uważasz o TLG?
    8. Czy jesteś po ciemnej czy jasnej stronie mocy?
    9. Skąd masz tyle pomysłów?
    10. Jak wybiłaś się na bloggerze?
    11. Jak myślisz osiągniesz jeszcze większy skuces?
    12. Jakie są twoje ulubione blogi o KL?
    13. Jaka jest ulubiona postać z mojego bloga?
    14. Jaki masz ulubiony smak lodów (XD)
    15. Słodkie czy słone
    Tp chyba tyle! Pozdrawiam~Emily

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 jaka jest twoja wersja dzieci Kovu i Kiary ?
    2. Dlaczego Skaza stał się zły ?
    3. Skoro Nuka nie jest synem Ziry i Skazy to czy Vitani i Kovu też nie ?
    4. Twoja wersja rodziców Kovu ?
    5. Według Ciebie Czy Skaza kochał Zirę?
    6. Skąd wzięła się blizna Skazy ?
    7. Twoja opinia na temat relacji Ahadi'ego i Taki ?
    8. Twój ulubiony fanowski ship z TK?
    9. Uru lwica zlota czy brązowa a może biała ?
    10. Czarny czy biały ?
    11. Spaghetti czy schabowy ?
    12. Masz przyjaciół ?
    13. introwertyk, ekstrawertyk i ambiwertyk? 
    Koniec piękny rysunek masz talent dziewczyno


    Na 12 nie trzeba odpowiadać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz ;* Na wszystkie pytania odpowiem c: ~ EvilRay

      Usuń
  3. 1. Jakiego gatunku lubisz czytać książki?
    2. Przygodowe czy kryminalne książki?
    3. Kiedy zaczęła się twoja przygoda z blogowaniem?
    4. Na jakie studia chciałbyś pójść po szkole?
    5. Co byś zrobiła gdyby w Warszawie wybuchła bomba atomowa? ( sorry,musiałam XD )
    6. Co chcesz dostać na urodziny?
    7. Którego szkolnego przedmiotu najbardziej nie lubisz?
    8. A jaki przedmiot lubisz?
    9. Jakie oceny przeważają u ciebie w tym roku szkolnym?
    10. Kiedy masz ferie?

    To tyle, pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie znam się chyba aż tan na Królu Lwie :D ale wlasnie dlatego mam pytanie xD dlaczego akurat ff związane z Krolem Lwem? I co sprawia Ci większą radość, o ile w ogóle możesz powiedzieć: pisanie czy rysowanie?

    OdpowiedzUsuń
  5. No więc...

    Twoja WŁASNA wersja potomstwa Kiary?
    Jak wpadłaś na pomysł o historii nieznanej?
    Czy Luka będzie posiadać dzieci?
    Lubisz mnie. :D?

    Nie wiele, ale weny nie mam 😞

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ze mnie niezdara!
      W sekcji "komentarze" przez przypadek usunęłam twój komentarz pod Q&A. Strasznie cię za to przepraszam! To był wypadek, a ja wiem, że napisanie go pewnie zajęło trochę czasu i potwornie mi teraz głupio :c To było w 100% niechcący, jeszcze raz przepraszam. Obiecuję być o wiele ostrożniejsza przy przeszukiwaniu bloggera.
      *czerwieni się*
      Pozdrawiam Cię ciepło ~ EvilRay, której jest bardzo, bardzo (bardzo) wstyd.

      Usuń
    2. Spokojnie, nic się nie stało :) Raczej nie powinnam cię za to rozszarpać [raczej ... ;)]
      Pamiętam mniej więcej treść komentarza, mogę go napisać jeszcze raz, jeśli chcesz :)

      Usuń
    3. Tak, bardzo poproszę! ^^
      I jeszcze raz przepraszam c:

      Usuń
    4. No więc Usafi pójdzie na pierwszy ogień mojego komentarza. Najbardziej podobają mi się chyba jej oczy - są takie ciepłe i spokojne i pełne szczęścia [czy to oznacza, że może jednak Ramsay nie był aż taki zły ?]. Mimo, że w mojej głowie malowała się zupełnie inaczej ... wyobraźnia opisywała mi ją jako lwice, o sylwetce zbliżonej do Ziry/Vitani, ciemnobursztynowym futrze, niebieskich oczach oraz ciemnoszarych obwódkach w okół nich i różowym nosku Lwioziemca [czy to aby na pewno pisze się razem :0] ... no proszę to mnie zaskoczyłaś ... gratulujję udało ci się oszukać moją wyobraźnię :D Dziękuję za dedykację :) Teraz jeszcze tylko czekam na braci Nuki
      co do pytanek :
      1. twój ulubiony serial ? [jeśli masz]
      2. a film ?
      3. to teraz ten najgorszy ?
      4. czy blog jest twoją tajemnicą czy raczej czymś, czym lubisz się pochwalić ?
      5. od ilu lat piszesz ?
      6. dzieci Simby w twojej wersji
      7. rodzeństwo Skazy w twojej wersji
      8. Ahadi i uru ~ według ciebie które z nich miało królewską krew ?
      9. Skaza ~ czy w twojej wersji jako lwiątko, też miał na imię "Taka" czy może inaczejj ?
      10. horror czy romans ?
      11. twój ulubiony zespół/wokalista ?
      12. ile czasu [mniej więcej] zajmuję ci napisanie jednego rozdziału ?
      13. pechowe ... więc lepiej go nie pisać ;)
      14. skąd pomysł na imię "Natharis"
      15. i ... czy ... ship LukaXKaraha ma jakieś szansę ? <3
      16. no i ostatnie ... podzieliłabyś się ze mną może talentem do pisania ? :D

      Usuń