13 grudnia 2016

W świecie Historii Nieznanej - Ciekawostki

Sekrety Uniwersum Historii Nieznanej

#1 Historia Luki


Postanowiłam, że nieregularnie będę robić taką małą serię z ciekawostkami :) Ponieważ uniwersum HN jest naprawdę ogromne i często muszę zrezygnować z wielu elementów (inaczej ta opowieść brzmiałaby jak kiepska hybryda podróbki Tolkiena z chaotycznym fanfikiem z KL - nie mówiąc już o tym, że zanudziłabym wszystkich na śmierć XD), na takie właśnie nieistotne sprawki poświęcę kilka kącików w internecie c: Mi to zajmuje tylko 15 minut, a internet bardzo nie ucierpi na kolejnych zbędnych informacjach ;D W "Świecie Historii Nieznanej" będą się pojawiały informacje o lwich mitach, wierzeniach, początkowych planach, inspiracjach, tajemniczych miejscach i paru innych ;) No to lecimy!

1. Szamanki Królestwa Siedmiu Władców, Hila i Msalabi, miały nawzajem mówić wierszem, ale... em... wielebnej autorce niewielebnie zabrakło umiejętności.
2. W starej wersji odcinka 1 Hatari był przywódcą, ale nie królem.
3. W starej wersji HN Białe Stado było przekonane, że jest jedynym na całym świecie, a sam wszechświat kończy się nieskończoną pustką za Pustynią Kamieni i morzem.
4. W innych okolicznościach, gdyby pomyślnie Luka zdała Rytułał Przejścia, cichy podziw Karahy ubrany w pogardę, zmieniłby się w miłość wraz z upływem czasu.
5. Kojot, który opowiedział Luce o świecie, przebywał poza Afryką 3 lata. Widział Australię i Antarktydę.
6. Luka Augzoyowa była inspirowana postacią Pszczółki Mai
7. Królestwo Siedmiu Władców posługiwało się niegdyś starożytnym językiem Ennillis, a w tym samym czasie Lwia Ziemia posługiwała się starożytnym Suahili i starożytnym Abatinem.
8. W pierwotnej wersji HN Zuba nigdy nie miał zwrócić się przeciwko Luce. Cała czwórka miała być zwartym, kochającym się rodzeństwem aż do samego końca.
9. Choć w samych odcinkach o historii Luki nie zostało o tym wspomniane (Luka opowiada o tym dopiero wiele później, w dorosłości), w Królestwie Siedmiu Władców małżeństwa, szczególnie królewskie, zawiązywało się pomiędzy lwami z dużą różnicą wieku. Dla przykładu Serren miała szesnaście lat, gdy poślubiła dwudziestopięcio letniego Hatariego.
10. Gdybym zrealizowała wszystkie planowane punkty w Historii Luki, miałaby ona co najmniej dziesięć rozdziałów, zamiast sześciu XD

6 komentarzy:

  1. Ciekawe ciekawostki
    *Msalabi i Hilia miały mówić wierszem, taki był pomysł po pierwszem i ...coś mi się nie zrymowało xp*
    Czytałam ja starą wersję przygód Luki i szczerze to wolę Hatariego z koroną na łbie i debilnym wyszczerzem do poddanych XD
    Kataha×Luka? Emmm...*głębokie zamyślenie* ...nie, ja wolę widzieć Augzoyowę *nwm czy dobrze napisałam* z Natharisiem <3

    "Pszczółka Maja lata tu i tam, świat swój pojazując nam!" ( ten fragment akurat nie pasuje, ale nasza Luka ma coś w sobię z naszej pszczółki)

    Gubię się w tych językach xp * bez komentarza*
    Bez obrazy, ale TEGO mi właśnie brakowało w starej wersji bloga...wrogości Zuby *jak dla mnie, taki Zuba zmanipulowany ojcem i agresywny jest o wiele lepszy niż taki (bez obrazy) kochający, przewidywalny lew*

    Serren, jak mogłaś za takiego zgrzybielca wyjść?! Między wami jest 9 lat różnicy *znajdź sobie jakiegoś młodszego XD*
    To tyle...
    Pozdrawiam
    Szekspir K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam nie czujesz, jak rymujesz! ;D
      O rajciu! *chowa głowę w piasek* Cały czas mam cichą nadzieję, że wszyscy zapomną o tej... starszej wersji (wiadomo, dlaczego XD)
      Augzoyowa i Nathariś, to tak fantastycznie brzmi <3 <3 <3 <3

      Hahaha, bardzo się cieszę, bo to jeszcze nie koniec... wybryków Zuby ;D

      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam serdecznie! ^-^ ~ EvilRay

      Usuń
  2. Ostatnio widzę nie połapałaś się, kim jest ten *sama wiesz kto*, więc podpisuję się jako Whiskers. Jak teraz nie zajarzysz to ja się wścieknę.

    Luka inspirowana pszczółką Mają??!! Czemu dopiero TERAZ się o tym dowiaduję??!!!!
    A zresztą, ciekawe ile jeszcze CIEKAWYCH rzeczy się tutaj dowiem. Mnie ich nie chcesz zdradzać... >_< (grr)
    A może i chcesz, ale to jest KARY GODNE że mi jeszcze wszystkiego nie zdradziłaś.

    Jakby co, to mamy zastępstwo za polski w sali informatycznej i znowu mi się nudzi XD


    Pozdrawia: (zgadnij kto) Whiskers

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow 😲 Tego nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, to bardzo ciekawe :D moze sama zrobię coś takiego :D:D troche dzikich pomysłow miałam w międzyczasie, gdy pisałam NIezaleznośc :D
    Myślę,że dla historii lepiej jest, jak Zuba odwrócił się od Luki, byle nie na stałe. No i inspiracja pszczółka Mają, to jest to :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O pszczółce Mai wiedziałam :D
    Ciekawe ;) Ty to masz łeb! Ja bym w życiu czegoś takiego nie wymyśliła :c
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń