15 grudnia 2016

Q&A - odpowiedzi

Witajcie, Towarzysze Czytelnicy! Dziś wstęp będzie wyjątkowo krótki, ponieważ jestem troszkę zmęczona. c: Z okazji moich osiemnastych urodzin, odpowiadam na zadane przez Was pytanka w Q&A! ;D Bardzo serdecznie wam za nie dziękuję <3  Wiem, że zapewne myślenie nad nimi również zajęło sporo czasu c; A więc bez mojej typowej zbędnej paplaniny... zaczynamy!
Chwila!
.
.
.
Jeszcze jedna mała informacyjka. Niektóre odpowiedzi zawierają spoilery z HN. Oznaczyłam je gwiazdką c;
No to teraz zaczynamy!

Emily The Lioness

1. Jakie blogi lubisz najbardziej?
Hmm... bardzo ciężko mi jednoznacznie stwierdzić. Czytam naprawdę wiele wspaniałych opowieści z fandomu, ale nie potrafię chyba wybrać takich swoich absolutnych faworytów, ponieważ nasza społeczność jest bardzo żywa i zmienna, także jeszcze wszystko może się zdestabilizować. Chociaż mam kilku ulubieńców, pozostanie to moją małą tajemnicą ;)

2. Ulubiona postać z HN?
Z HN jest to Nath.

3. Czemu akurat Luka?
Na samym początku chciałam Lukę nazwać Mają, ale pewnego razu napotkałam na japońskiego vocaloida o imieniu Megurine Luka i tak mi się ta nazwa spodobała, że postanowiłam ochrzcić tak moją bohaterkę c:

Megurine Luka

4. Ulubiona postać z HE?
Claw i Samuru.

5. Ulubiona postać z KL 1?
Zdecydowanie Skaza :3

6. Ulubiona postać z KL2?
Szczerze mówiąc nie mam pojęcia. Chyba Vitani oraz Nuka (i jego najlepszy tekst ever: &Hey, is it hot in here, or is that just me?...&. XD)

7. Co uważasz o TLG?
Mogłabym tu napisać całą recenzję! XD Osobiście za bardzo nie przepadam za tym serialem. Mam wrażenie, że ten cały wątek Lwiej Straży został dorobiony na siłę, wolałabym obejrzeć kreskówkę o dalszych dziejach dzieci Kovu i Kiary lub przeszłych czasach Lwiej Ziemi. Serial sam w sobie jest przyjemny, ale kompletnie nie w moim stylu ani guście. Zbyt milutki, zbyt cukrowy... prawie spadłam z krzesła, jak zobaczyłam kreskę i designy postaci z TLG. I tę animację wektorową, no głowa mnie boli jak pomyślę o tym, że oszczędzali pieniądze na Królu Lwie. Na KRÓLU LWIE... Ale pomimo mojej niechęci, są też plusy. Przyznam, że zaklinałam się na wszystko, co mi znane, że nigdy przenigdy nie pojawią się w HN. A tu proszę! Pewnego dnia myślałam o tym, jakby wyglądała Lwia Straż, gdybym nagle dostała za zadanie samej ją zaprojektować. Nowe wyglądy, starsze charaktery, inne problemy... No i w efekcie nawet aż poświęciłam im kilka odcinków. Mimo wszystko wielkoduszny Kion i jego drużyna nie zyskali sobie mojej sympatii i prawdopodobnie nigdy nie przekonam się, by obejrzeć resztę odcinków.

8. Czy jesteś po ciemnej czy po jasnej stronie mocy?
EvilRay zawsze wierna Ciemnej Stronie <3

9. Skąd masz tyle pomysłów?
Przychodzą do mnie nagle i niespodziewanie jak grom ;D Czasem nawiedzają mnie w dziwnych momentach - rzucam wtedy wszystkie zadania na matmie, przestaję słuchać historii, wrzucam obiad z powrotem do garnka, wyganiam wszystkich z pokoju - i zaczynam pisać jak wariat! Niekiedy również lubię inspirować się innymi dziełami, na przykład Hobbitem.

10. Jak wybiłaś się na bloggerze?
Nie wybiłam się na bloggerze c: Zarówno mój blog jak i styl pisania uważam raczej za przeciętne. Ale pomimo tego, jak wiele wad dostrzegam w swojej opowieści, kocham ją jak niesforne dziecko i na pewno nie przestanę jej pisać ;D

11. Jak myślisz, osiągniesz jeszcze większy sukces?
No cóż, zawsze można mieć marzenia. Kto wie, może pewnego dnia się spełnią?...

12. Jakie są twoje ulubione blogi z KL?
To moja tajemnica c:

13. Jaka jest twoja ulubiona postać z mojego bloga?
To to samo pytanko, jak w czwóreczce ;D

14. Jaki masz ulubiony smak lodów? (XD)
Kinder Bueno... sprzedają takie tylko na południu ;c

15. Słodkie czy słone?
Zdecydowanie słone.




Shetani Lion


1. Jaka jest twoja wersja dzieci Kovu i Kiary?*
Są to Charlie i Korra, którzy pojawią się w KL4 - Rebelia. Charlie ma bardzo jasną grzywę podobną do Simby oraz kremową sierść, a Korra jest brązowa z białym Pyszczkiem brzuszkiem otaz pięknymi, lazurytowymi oczyma ^-^

2. Dlaczego Skaza stał się zły?
Zawsze czuł się gorszy od swojego brata. Pewnego dnia czara goryczy się przelała...

3. Skoro Nuka nie jest synem Ziry i Skazy, to czy Vitani i Kovu też nie?*
Według KL 2 Kovu nigdy nie był prawdziwym synem Skazy, a jedynie przygarniętym podrzutkiem. Za to Vitani jest już córką Skazy, choć on sam bardzo się rozczarował, ponieważ tak naprawdę zawsze liczył na chłopca. Z tego powodu nie uczynił jej swoją następczynią pomimo tego, że była jego jedynym prawdziwym dzieckiem.

4. Twoja wersja rodziców Kovu?
To bardzo długa historia, którą chciałabym opowiedzieć w sezonie 2 w postaci odcinka &Zaginiony Syn&.

5. Według ciebie, czy Skaza kochał Zirę?
Tak. Dostrzegał w niej bratnią duszę. Zira jako pierwsza pomogła mu zapomnieć o dokonanej zbrodni i okazała mu ciepło, którego nigdy wcześniej nie zaznał.


6. Skąd wzięła się blizna Skazy?*
Według HN zrobiły mu ją hieny, gdy jako mały lewek poczuł się odtrącony i uciekł z domu na Cmenarzysko Słoni.

7. Twoja opinia na temat relacji Ahadiego i Taki?
Ahadi zawsze kochał Skazę, lecz jako silny przywódca, nigdy nie potrafił w pełni wyrazić swoich uczuć, przez co doszło między nimi do... pewnego nieporozumienia.

8. Twój ulubiony fanowski ship z TLK?
Fanowski? Shenzi i Timon XD
Źródło

9. Uru; lwica złota czy brązowa, a może biała?
Brązowa :3 Jak Korra.

10. Czarny czy biały?
Czarny. Kocham się ubierać w tym kolorze <3 

11. Spaghetti czy schabowy?
Spaghetti.

12. Masz przyjaciół?
Kilku bardzo zaufanych wspaniałych ludzi <3

13. Introwertyk, ekstrawertyk czy może ambiwertyk?
Bardzo ciężko stwierdzić. To zależy, w jakim towarzystwie się obracam. Jestem zawsze otwarta (a nawet czasem wygadana) dla przyjaciół i znajomych, lecz wśród obcych milczę i odgradzam się od nich ostrogami XD


Mrs. Alicja


1. Jakiego gatunku lubisz czytać książki?
Fantasy i parodie :3

2. Przygodowe czy kryminalne?
To zależy od fabuły.

3. Kiedy zaczęła się twoja przygoda z blogowaniem?
Około dwa lata temu, gdy kuzynka zaproponowała mi wspólne pisanie bloga z opowiadaniami wszelakimi na Pingerze. Te mojego autorstwa nazywało się  Super Girls. Posługiwałam się wtedy nickiem EvilGirlGenius. Niezbyt nam to wychodziło ze względu na brak czasu i bardzo dużą różnicę w stylu pisania, ale mam nadzieję, że pewnego dnia uda nam się dokończyć tę opowieść :3

4. Na jakie studia chciałabyś pójść po szkole?
Dokładnie się jeszcze nie zdecydowałam, ale od dziecka przyciągały mnie dziedziny wojskowe. Ostatecznie, zważywszy na mój ciągle pogarszający się wzrok, chciałabym pójść na kierunek związany z animacją.

5. Co byś zrobiła, gdyby w Warszawie wybuchła bomba atomowa?
Poszłabym i porządnie sprała niezdarę, który ją upuścił XD

6. Co chcesz dostać na urodziny?
Komputer c:

7. Którego szkolnego przedmiotu najbardziej nie lubisz.
Aktualnie WFu. Głównie dlatego, że ćwiczymy tańczenie Poloneza na studniówkę, a ja tańczę jak pijany słoń balansujący na linie. Ale ogólnie to nigdy za bardzo nie przepadałam Wiedzą o Kulturze.

8. A jaki przedmiot lubisz?
Matematykę *poprawia kujońskie okulary*


9. Jakie oceny przeważają u ciebie w tym roku szkolnym?
Em... *ściąga okulary z zażenowaniem* Tróje... 

10. Kiedy masz ferie?
Gdzieś w styczniu, jeśli dobrze pamiętam :3


Condawiramus


1. Dlaczego akurat ff związane z KL?
To baaaaaardzo długa historia ;D Jednym z powodów jest ten pełen majestatu tajemniczy świat, w którym zakochałam się bez reszty już dawno, dawno temu.

2. Co sprawia ci większa radość - pisanie czy rysowanie?
O wiele lepiej odnajduję się w pisaniu ;) Rysowanie to tylko taki dodatek do tego, co piszę ;D


Ember666


1. Twoja własna wersja potomstwa Kiary?*
Charlie i Korra c:

2. Jak wpadłaś na pomysł o Historii Nieznanej?
A to jeszcze dłuższa historia! XD Mogłabym opowiadać o tym godzinami (uwierzcie mi, nie chcielibyście tego). Mam napisane około 10 odcinków pierwotnej wersji z podstawówki, która niemal w 100% różniła się od obecnej. Ale na saaamiusienkim początku HN to miała być 10-odcinkowa bajeczka, którą pisałam na dla zabawy i która nigdy nie miała ujrzeć światła dnia. Coś typu KL3. Nawet tytuł miała inny!
Ale powiem w tajemnicy, że gdyby nie śmierć Nuki, która wieeeeeeele lat temu wstrząsnęła moim małym dziecięcym serduszkiem, dziś nie byłoby HN. Od samego początku miał być jednym z głównych bohaterów c:

3. Lubisz mnie? ;D
Ależ oczywiście, że cię lubię! <3


Syriusz B

1. Twój ulubiony serial?
Gra o Tron, a z animowanych: Hellsing Ultimate.

2. A film?
Interstellar :3


3. To teraz ten najgorszy?
Tu powinnam zrobić całą listę XD

4. Czy blog jest twoją tajemnicą, czy raczej czymś, czym lubisz się pochwalić?
Mój blog, ze względu na to, jak głęboko już sięga ta opowieść w niemal całe moje dzieciństwo, jest dla mnie czymś bardzo personalnym, czym dzielę się tylko z zaufanymi ludźmi c:

5. Od ilu lat piszesz?
Odkąd tylko nauczyłam się pisać ;D Pamiętam, jak jeszcze przed przedszkolem wykradałam mamie kartki z drukarki, składałam je w książeczkę i pisałam wielkimi kulfonami po jednym zdaniu na każdej stronie i robiłam pod spodem bazgroły, które miały służyć za ilustracje XD Jestem typowym szalonym pasjonatem, mogłabym pisać bez końca (choć zdaję sobie sprawę, że pewnie po moim stylu tego nie widać ;D)

6. Dzieci Simby w twojej wersji?*
Kenai (najstarszy; zaginiony. Simba oryginalnie nadał mu imię Kopa), Kiara i Kion.

7. Rodzeństwo Skazy w twojej wersji?
Jedynie Muffy.

8. Ahadi i Uru - według ciebie które z nich miało królewską krew?*
Według mnie oboje. Ich małżeństwo było zaaranżowane, choć z linii królów Lwiej Ziemi wywodzi się Ahadi. Uru była pomniejszą księżniczką Legendarnej Ziemi. 

9. Taka - czy w twojej wersji, jako lwiątko, też miał na imię Taka, czy może inaczej?*
Tak właściwie, to... nigdy się nad tym nie zastanawiałam *czerwieni się*. Znam teorię o Tace, ale nie wiem, czy wykorzystam ją w HN. Zwykle, nawet gdy dodaję coś z fanowskich elementów w HN, bardzo mocno je przerabiam, a nawet zmieniam niemal wszystko (przykładem może być... Kenai-Kopa), ponieważ myślę, że o tamtych wydarzeniach każdy fan KL słyszał już wiele razy. Z drugiej strony Kovu też dostał imię &Blizna& zanim jeszcze ją posiadł, więc raczej chyba zostanę przy Skazie jako Skazie c:

10. Horror czy romans?
Horror.

11. Twój ulubiony zespół/wokalista?
Hanzel und Gretyl


12. Ile czasu [mniej więcej] zajmuje ci napisanie jednego rozdziału?
To zależy, czy akurat mam wenę :3 Jeśli tak, to około 4-6h (choć czas ten mija mi potwornie szybko ;D)

13. Pechowe... więc lepiej go nie pisać ;)
Przezorny zawsze ubezpieczony :3

14. Skąd pomysł na imię &Natharis&?*
Natharis to imię, które powstało od połączenia jednego z moich ulubionych imion - Nathan - z końcówką -is charakterystyczną dla starożytnego języka Rakhiran (Adis, Katiss, Asheriss). Oznacza &przekleństwo&. W swoim oryginalnym języku ma bardzo mocne &h& i &s&, przez co brzmi jak typowa parodia Niemca utworzona przez zawistnego Polaka (jak zresztą cały Rakhiran). Słowa wypowiadane przez Wielkich Szamanów setki lat wstecz: &Kor na leth natharis sah& oznaczały - Twój duch przeklętym się stanie. Takie praktyki, za względu na ogromną moc Wielkich Szamanów (których w czasach HN dawno już nie ma) były powszechnie używane w czarnej magii i zakazane wśród Uzdrowicieli. Niemniej do dziś &Natharis& kojarzy się zwierzętom z czymś złym, nieuchronnym pechem lub omenem zwiastującym katastrofę.
*Wypiję za zdrowie wszystkich, którzy przetrwali ten wykład! XDDD*

15. I... czy... ship LukaxKaraha ma jakieś szanse? <3*
Być może :3 Zdradzę ci, że kiedyś jeszcze się spotkają...

16. No i ostatnie... podzieliłabyś się może ze mną talentem do pisania? :D


Czytałam troszkę Forbidden Love, gdy je odkryłam (jakieś trzy tygodnie temu) i uważam, że sama bardzo ładnie piszesz ;D Ale za to chcęcią podzielę się z tobą ciasteczkami! ^-^

Jeszcze raz wszystkim dziękuję i do usłyszenia! :3 ~ EvilRay

5 komentarzy:

  1. OK, to wszytsko mi uświadomiło, jak bardzo nie znam się na tym świecie :D właściwie to ja pamiętam z Króla Lwa Mufasę, Skazę, Simbę i Zazu, no i oczywiście Timona i Pumbe - moich faworytów, oraz to, że to była jedyna bajka, w której dobry giną, i ja przerażliwie płakałam po Mufasie. xD dlatego dziiw mnie, że lubisz Skazę :D ale z drugiej strony nie oglądałam tego tak dawno, że podejrzewam, że teraz mogłabym mieć inne spojrzenie na bohaterów :D:D
    Zaskoczyło mnie nieco to, że wolisz rysowanie niż pisanie :D jak patrzę na Twoje rysunki, to wydaje mi się, jakbyś całe życie te lwy rysowała :p a tak w ogóle to mam nadzieję, że rysujesz też inne rzeczy? jesli tak, to jakie?
    Na końcu zamiast kursywy są jakies dziwne znaczki, które trochę mylą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, śmierć Mufasy to był wstrząs...
      Haha, Świat KL stoi z otwartymi ramionami dla każdego ;D
      Tak, rysuję lwy, odkąd tylko pamiętam <3 Ale to prawda, - rysuję także inne rzeczy ^-^ Lubię tworzyć ludzi typowo kreskówkowym stylem, szkicować wilki, przerysowywać sceny z anime i wiele innych ;)
      Te znaczki to cudzysłów, który zawsze przy kopiowaniu zmienia się na "&" Poprawię to ;) (kiedyś XD)
      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam serdecznie! ~ EvilRay

      Usuń
  2. *Śpiewa, z akcentem tylko z założenia mającym być niemiecki i fałszując okropnie tak na dodatek*
    Zum Geburtstag viel Glück!
    *Po uroczym występie wokalnym stuka się z EvilRay kieliszkiem szampana* - no co, teraz już nie rozpijam nieletnich :D

    Bardzo cieszę się, że mogłam się o tobie dowiedzieć trochę więcej, uwielbiam czytać o autorach moich ulubionych historii <3
    (Łamagi w okularach, które pisały, nawet gdy pisać jeszcze nie umiały, łączmy się c:)

    No i... Wszystkiego dobrego na nowej, dorosłej drodze życia! Niech Wen zawsze będzie z tobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Herzliche Dank! <3
      Tak! *stuka kieliszek* Za zdrowie!
      Dziękuję serdecznie za życzenia ;*
      Pozdrawiam ciepło! ^-^ ~ EvilRay

      Usuń