30 marca 2017

50 Twarzy Augzoyowy [20 000 wyświetleń!]

Witajcie, Towarzysze Czytelnicy! I... dziękuję!
Dnia wczorajszego Złoziemska Matematyka pokazała równo 20 000 wyświetleń. Miałam akurat takie szczęście, żeby trafić na okrągłą liczbę i uwiecznić ją w screenshocie. Towarzysze, dziękuję Wam z całego serca! Zakładałam, że nastąpi to o wiele, wiele później, a tymczasem nawet nie wyrobiłam z dokończeniem specialu na czas. Tyle przewspaniałych ludzi w tym miejscu to po prostu coś niesamowitego! Dlatego przygotowałam dla Was prezent.
Tymczasem też poprzysięgam sobie, że już do końca odcinka 6 nie pojawi się żaden post "dodatkowy" bo ostatnio mam wrażenie, że dodaję ich podejrzanie więcej, niż samych rozdziałów c; Speedarty, ciekawostki, speciale... mam szlaban! A jak się zacznę za bardzo rozgadywać pod rozdziałami, to tutaj --->>>>> jest taka patelnia, wiadomo, co można z nią zrobić *zakłada hełm*.
Luka Augzoyowa - to była pierwsza postać, którą wymyśliłam w HN. Najdawniejsza z dawnych. I właściwie moja pierwsza, jak to się mówi, OC [original character]. Ci, co pamiętają post z Q&A zapewne przypominają sobie, że na początku miała mieć na imię Maja - była bowiem lwim odpowiednikiem Pszczółki Mai. W tym poście przedstawiam wam, jak generalnie zmieniał się wygląd naszej głównej bohaterki od samego początku, pomijając pewne mankamenty wynikające z braku umiejętności rysowania w dawnych latach. [Ach, te początkowe &Lukopodobne& potworki]


Lwiczka Maja






Powody odrzucenia:
- chyba nikt na poważnie nie potraktowałby chodzącej kopii Pszczółki Mai, szczególnie gdy sama na dobre wyrosłam z tej bajki
- wydawała się dziwna w porównaniu do innych lwic
- kolor futra nie współgrał z grzywą


Biała córka przywódcy

Powody odrzucenia:
- zbyt... grzecznie tu wygląda. Bardziej jak ułożona, wrażliwa lwica, niż radosna i energiczna Luka


Wesoła Blondynka


















Powody odrzucenia:

- przyznam szczerze, że ta wersja moim zdaniem jest najładniejsza...
Za ładna!
Jasne blond włoski, białe futerko i błękitne oczka. A w dodatku jest córką przywódcy. Luka Augzoyowa zawsze miała być postacią z wieloma wadami, które starała się przezwyciężać uśmiechem. Przykładem osoby, która jest sobą bez względu na wygląd i to, co o niej mówią. A ta powyżej wygląda jak maskotka do sklepu.  Ale mimo wszystko czasem tęsknię za tym designem. Dawno temu niezmiernie mi się podobał.



... Kostka Rosołowa Winiary















Powody odrzucenia:

- chyba oczywiste... Przeglądając prace z gimnazjum kilka miesięcy później stwierdziłam, że MOŻE ten oczodajny żółty zakreślacz do kolorowania jej futra jednak nie był aż tak dobrym pomysłem, jak mi się na początku wydawało...

Lwica z Nagłówka

Powody odrzucenia:

- chciałam, aby była nieco podobniejsza do swojej matki - Serren
- za bardzo lwioziemski kolor umaszczenia
- zbyt duży spoiler, zdradzę tylko, że ma to coś wspólnego z wiarą w Siedmiu


Obecna Wersja


I od tego momentu już nic nie będę w niej zmieniać.



Czy będzie special z 50 Twarzami Natharisa?...
.
.
.

O matko! To by mnie zrujnowało. Z jego wyglądem też eksperymentowałam, nie raz i nie dwa razy (raz nawet miał grzywkę ;3). Ale jego proporcje pyska w połączeniu z moimi mocno wątpliwymi umiejętnościami rysowania tworzyły potworki, których NIE chcielibyście (uwierzcie mi - za żadne skarby świata) zobaczyć. Do dziś czerwienię się, przypominając sobie obrazki, które rysowałam do pierwszych postów starego bloga.

Do końca odcinka 6 już raczej nie będzie żadnych postów tego typu. Kolejny special obmyślę na równe 50 000 wyświetleń (może za jakieś 100 lat się uda ;D). Króra z wersji podoba wam się osobiście najbardziej?

Pozdrawiam Was wszystkich ciepło i jeszcze raz dziękuję! c:

13 komentarzy:

  1. Wow, wow, wow, a to się Luka zmieniła :) Aż czasem trudno uwierzyć, że to ta sama lwica. Najbardziej podoba mi się Kostka Rosołowa Winiary - te z jasnymi grzywami są jakieś... Dziwne, a kremowy to nie mój ulubiony lwi kolor. Gdyby tamta wersja Luki dostała skarpetki na łapach, takie, jak ma ta obecna, a kolor jej sierści stałby się bardziej naturalnym odcieniem żółtego... No, no, to byłoby coś!
    Obrazki śliczne, masz ogromny talent do rysowania.
    Pozdrawiam,
    Mfal

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwie ostatnie najlepsze :Dnajbardziej mnie rozwaliła kostka rosołowa :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Luka w każdej postaci jest bardzo słodka :3 chociaż po za oryginałem, spodobała mi się też wersja Wesołej Blondynki. Ale trzeba przyznać, przy tworzeniu fajnej postaci koncepcje wyglądu i charakteru się zmieniają jak rękawiczki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, w kwestii zmiennych koncepcji podpisuję się pod tą prawdą rękami i nogami :D Człowiek ciągle chce coś poprawiać, czasem nawet postacie się zmieniają nie do poznania ;3 Jak popatrzę na moje stare obrazki sprzed kilku lat, to aż trudno uwierzyć, że to ten sam bohater ;D ~ Kräva

      Usuń
    2. Znam to doskonale, kiedyś jedną postać wymyśliłam jeszcze w podstawówce :D pierwotnie był magicznym wilkiem, później przekształciłam go w człowieka, dodałam mu rozdwojenie osobowości, a ostatecznie w kolekcji swoich postaci zyskałam braci bliźniaków Kirę i Hiro. O ich wyglądzie nawet nie wspomnę, bo był chyba zmieniany z miliony razy przez wiele lat. Ale tak to jest, że jak się stworzy dobrą postać, to chce się ją ulepszać i pokazywać pod jak najlepszym kątem :D

      Usuń
  4. O, jaka ładna patelnia! *zabiera na później*

    Baaardzo gratuluję ci 20000 wyswietleń i wierzę, że bedzie ich jeszcze z 10 razy tyle, bo historia Luki i Nuku naprawdę jest tego warta :)
    Mnie najbardziej (oprócz obecnej wersji oczywiscie) podoba się wesoła Blondynka, choć jak na Luke wyglada zbyt... grzecznie? Kostka Rosołowa też ma w sobie jakiś niezaprzeczalny urok :D
    Pozdrawiam cię bardzo gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No świetnie, teraz to już w ogóle nie zdejmę hełmu, nie ma mowy XD

      Diękuję ci za miłe słowa c; Racja, ten początkowy blond średnio pasował Luce w kwestii charakteru :D Wygląda jak inspirowana "idealnymi aryjskimi ludźmi" z II Wojny Światowej XD
      Również pozdrawiam :) ~ Kräva

      Usuń
  5. Nie no, położyłaś mnie na łopatki 😂😂😂😂 Widzę że nie tylko zmieniały się kolory jej futra i grzywy, ale i kolor oczu. W pierwszej koncepcji ma szarozielone oczy. Czy tylko ja to zauważyłam?
    Bardziej od obecnej wersji wolę wersje Lwica z nagłówka. Jak mogłaś ;-;

    Ps: Ma fajną grzywę w dwóch pierwszych, takie...Hm, loki?

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu pięćdziesiąt twarzy lwiczki Mai. Luka zmieniła się bardzo (chociaż i to, to mało powiedziane). Zmieniała się wiele razy. Miała fantastyczne fryzury (jakby dopiero co wyszła z salonu fryzjerskiego).
    Jednak mimo wszystko, moim zdaniem obecna wersja jest najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Maja lata tu i tam! Świat swój po...emmm, zaśpiewałam to na głos? *czerwieni się, jak burak*. Iii tam, ja bym ją potraktowała na poważnie. Tylko...wygląda troszeczkę jakby miała afro XD. Wygląg "zbyt grzecznej Luki" jest w sumie ładny, ale raczej nie pasowałby do naszej łobiziary. Ostatnie kolory grzywy i futra najbardziej do siebie pasują <3.
    Kräva, nie zdejmuj hełmu, bo co, jak co, ale patelnią umiem się posługiwać...
    Pozdrawiam! *niepostrzeżenie zabiera patelnie ze sobą*
    Goldbox

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, tyle osób czycha na moją biedną łepetynę z tą patelnią XD

      Usuń
  8. Luka Luka..na każdym obrazku wygląda ładnie,ale ta base którą ma obecnie jest najlepsza.Imię Maja..w życiu! Luka bardziej do niej pasuje.
    *Pozdrawiam*
    ~Emilka Uru

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow... :o Luka pięknie wyglądała na wszystkich obrazkach - ale najbardziej spodobała mi się wesoła blondynka. :)

    OdpowiedzUsuń