15 kwietnia 2017

Wielkanoc c:

Kochani Towarzysze Czytelnicy!
Z okazji zbliżającego się święta chciałabym Wam wszystkim złożyć najserdeczniejsze życzenia. Jak najsmaczniejszego śniadania, szalonego Śmingusa Dyngusa (przygotujcie ogromniaste wiadra lodowatej wody, trza będzie obudzić śpiochów ;D ), smacznego jajka (z majonezem), jak najwięcej weny podczas pisania, rysowania, czy cokolwiek tam będziecie robić podczas Wielkanocy, no i ogólnie wspaniałego dnia!

Czy lwioziemiec czy złoziemiec...
Em...
Nie mam pomysłu na rym, więc łapcie obrazek ode mnie:


Król Lew: Historia Nieznana - Mirian i Zazu
Jeśli parsknąłeś śmiechem na te kulfony, które miały być nogami Zazu, to zarobiłeś u mnie wiadro na Śmingusa

7 komentarzy:

  1. Czy Lwioziemiec, czy Złoziemiec
    Królik, baran czy mangusta
    Osioł, ryba, turek
    Trafisz w kulinarne gusta
    Gdy mu podarujesz... żurek?
    (No i jajo do kompletu, tylko bez dodatkOwej lekcji baletu!)

    ?!?!?!

    *oddala się dyskretnie, zanim ktokolwiek zdąży przeczytać powyższą poezyję*

    Eee... ja też życzę ci (i reszcie czytelników) zdrowych i spokojnych świąt c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ;D Igrid, przy twojej poezji nasz polski wieszcz Adam Mickiewicz to miernota, miernota powiadam! XD Ja chcem ten wierszyk na maturze do analizy!

      Pozdrawiam c; ~ Kräva

      Usuń
  2. Również życzę Ci wszystkiego dobrego i najmokrzejszego dyngusa w Twoim życiu :3 No i jeszcze więcej weny do pisania i rysowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci tego samego i jeszcze dużo, dużo szczęścia!:)
    Mfalme Lioness

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny obrazek! Czemu narzekasz na nogi Zazu? Jakbyś zobaczyła moje... a z resztą... nie, wtedy straciłabyś wzrok XD
    Pozdrawiam i życzę spóźnionych D: Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń