20 grudnia 2016

10 000 wyświetleń - coś całkiem nowego

No i mamy konkurs, Towarzysze!


Ostatnio mamy bardzo wesołe liczby w Blogosferze c; Jedni celebrują pełne 20 000, inni 30 000, a ja, jako że ktoś musi utworzyć pierwszy schodek, chciałabym wam dzisiaj podziękować za 10 000 wyświetleń. Czy to dużo? Czy to mało? Nie zastanawiam się nad tym, bo jedno jest pewne - od samego początku mojego zamieszkania w Blogosferze te niepozorne skupisko cyferek było moim małym marzeniem. Przyznać muszę, że odległym i, jak dotąd mi się wydawało, nieprawdopodobnym. Na poprzednim blogu po tym samym czasie miałam prawie 4 razy mniej i szczerze mówiąc, wiele razy już zabierałam się do porzucenia blogowania.

Ale... ale dzięki wam się udało. Dziękuję z całego serca!
Dawno temu zaplanowałam  special   na tę okazję. Chciałam zrobić specjalny post z początkowymi wyglądami i projektami postaci, jednakże...
Problem w tym, że ledwie poznaliśmy drugiego z pięciu bohaterów!  XD
Dlatego z tej okazji (niezbyt oryginalnie, przyznać się muszę do tego bez bicia) chciałabym zorganizować... konkursik wiedzy z Historii Luki. Wszystkie odpowiedzi znajdują się właśnie w rozdziałach należących do odcinka 1 c:
*Nie rozgaduj się Ray, tylko gadaj, jakie są nagrody.*
A! No ależ oczywiście! Bez nagród nie ma zabawy! ;D
No więc nagrodzone zostaną 3 pierwsze osoby, które podeślą odpowiedzi z najwyższą liczbą poprawnych odpowiedzi.
*Gadaj z sensem, dziewczyno, odpowiedzi na co?*
Na pytanka, oczywiście!
Trzy pierwsze miejsca otrzymają specjalnie przerobione lub narysowane grafiki-dyplomy z ulubionym bohaterem z KL lub z  HN   (do wyboru, do koloru :3). No to jak, gotowi, Towarzysze Czytelnicy? Zaczynamy!

1. Jak brzmią imiona rodzeństwa Luki?
a)  Karaha, Aisha i Zuba
b) Zuba, Aisha i Mike
c)  Mabawu, Karaha   i Mike
d)  Hatari, Zuba i Mike

2. Jak nazywała się pieśń zaśpiewana przez stado ciemnych?
a) "Gdzie świt przecina mroczne cienie"
b) "Tam, gdzie zielone były ziemie"
c) "Wrota i Siedem Kłód"
d) "Czarna ścieżka przed nami"

3. Kto nadał Luce przezwisko "książę Luke"?
a)  Hatari
b)  Karaha
c)  Serren
d)  Samawati

4. Kto jest prawowitym następcą tronu w Królestwie Siedmiu Władców?
a) Zuba na prawie dziedziczenia
b) Luka na prawie dziedziczenia
c) Zuba na prawie Siedmiu Władców
d) Luka na pawie Siedmiu Władców

5. Czym Strażnicy zasłaniają twarz, gdy wyruszają zabijać ciemne lwiątka?
a) Opaską z liści
b) Maską z czaszki innego lwa
c) Maską z czaszki bawoła
d) Nie zasłaniają twarzy

6. W jaki sposób  Hatari   spróbował pozbyć się Luki w rozdziale IV?
a) nasłał na nią wściekłe wilki
b) zrzucił ją z klifu
c) wynajął zabójcę
d) zostawił samą w lesie

7. Jak miał na imię Strażnik, który odkrył Lukę i  Karahę   na granicy królestwa?
a)  Fahamu
b)  Mabawu
c)  Kinahi
d) Lidu

8. Kiedy Zuba   ostatecznie       zwrócił się przeciw Luce?
a) zawsze był przeciw niej
b) podczas przemowy     Hatariego
c) gdy próbowała przekonać go o niewinności ciemnych stad
d) nigdy nie zwrócił się przeciw Luce

9. Ile szamanek rezyduje w Królestwie Siedmiu Władców?
a) Jedna
b) Jedna i dwie uczennice
c) Dwie i jedna uczennica
d) Cztery

10. Jaką przepowiednię otrzymał  Hatari   od   Hily   i   Msalabi ?
a) Królestwo Siedmiu Władców stanie się potęgą
b) Powróci zaginiony Książę Zielonych Ziem
c)  Hatari   zostanie zgładzony przez Lukę
d) Ród  Assassina   przetrwa przez kolejne 1000 lat.


I ostatnie pytanko bonusowe na nagrodę-niespodziankę:
Imię  Hatari   ma dwa znaczenia:  języku suahili i starożytnym   Ennillis . Podaj oba z nich.

Prościutkie jak kanapeczka z masełkiem ;D
*bardzo zabawne, Ray -,-*
Czy tylko mnie irytuje ten dziwaczny racjonalny głos?...


Na przysyłanie odpowiedzi na e-mail evilray.98@gmail.com jest czas do 6 stycznia c;
Życzę wszystkim powodzenia i pozdrawiam Was, Towarzysze Czytelnicy c: ~ EvilRay

8 komentarzy:

  1. Gratulacje generałko Evil! Tobie należy się jeszcze więcej a najlepiej od razu 100000000 wyś! XD Oczywiście biorę udział, i pozdrawiam~Emiśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję bardzo, Poruczniku Emily ;*
      Uuuu, sto milionów wyświetleń?... Może za jakieś dziesięć miliardów lat XD
      Pozdrawiam! ^-^ ~ EvilRay

      Usuń
  2. Gratulację!
    10 000 to bardzo duża liczba. Niedługo pewnie będzie 10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 wyś., a przynajmniej tak sądzę... Ale co ja tam wiem. Jestem młoda i głupia.
    Ale jeszcze raz gratuluję 10 000 wyś.

    Wysłałam pracę na konkurs.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, to już wtedy donozaury musiałyby mi zacząć wbijać XD
      Jak dla mnie jesteś młoda i bardzo mądra ;)
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam! ~ EvilRay

      Usuń
  3. Gratuluję! Twój blog jest naprawdę wyjątkowy. Masz talent. :) Nie myślałaś kiedyś o wydaniu własnej książki?
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci bardzo za tak miłe słowa! <3 c;
      Szczerze mówiąc - w przyszłości marzy mi się wydać trylogię fantasy o Władcach Nieśmiertelności. Kedyś nawet zaczęłam ją pisać, jednak gdy miałam około 200 stron mój tablet odmówił posłuszeństwa i się zepsuł. Po powrocie z serwisu miał wyczyszczoną pamięć i straciłam wszystko, co napisałam. (Taki już mój pech XD) Niemniej mam zamiar kiedyś zacząć pisać od nowa i kto wie? Może jakaś upadła redakcja przyjmie te moje bazgorłki? XD
      Jednak na chwilę obecną nie potrafię pisać o niczym innym, jak o moim najkochańszym Królu Lwie i coś przeczuwam, że jeszcze przez lata to się nie zmieni ;D
      Również pozdrawiam ^^ ~ EvilRay

      Usuń
  4. Gratuluję 10 000 wyświetleń. Twój blog jest bardzo fajny, nie dziwię się, że w tak stosunkowo krótkim czasie wbiło ci tyle wyświetleń c:.

    * Taka ciekawostka o mnie xp
    Też kiedyś myślałam nad napisaniem własnej książki, ale jak to w życiu bywa, przeszkadzała mi...własna wena. Po prostu, gdy już miałam w głowie pomysł i przelewałam go na papier mój mózg wymyślał coraz to nowsze, inne wersje tego o czym chciałam napisać, albo do głowy wpadał mi co sekunda inny pomysł.
    Ostatecznie piszę książkę pt "Sojusz" i ma ona już...pięć stron XD. Dużo...xp Tytuł pewnie zmieni się jeszcze z jakieś 150 razy...:/

    Naprawdę masz wspaniały blog i Szekspir K trzyma kciuki za autorkę, EvilRay i jej wenę “ψ(`∇´)ψ.
    Pozdrawiam ciepło *chwała ogrzewaniu!* i życzę Wesołych Świąt...
    Szekspir K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, Szekspirze! ^^
      Ooo tak, doskonale wiem, o czym mówisz D; Ja miałm jeszcze często taki problem, że to, co w założeniach miało trwać kilka stron, zmianiało się w osobne wielostronicowe wątki.
      Tak czy inaczej, "Sojusz" brzmi na bardzo ciekawą opowieść ;D Kto wie, może za kilka lat wbiję do księgarni, a tam, złotymi (tudzież krwistoczerwonymi ;) ) będzie: "Książka autorstwa SzekspirKinachi, świeża dostawa!" X3
      No to EvilRay trzyma kciuki za *miejsce na ostatecznie wybrany tytuł* i, oczywiście, wenę Rev ;D
      Jeszcze raz dziękuję za miłe słowa i życzę ~Wesołych Świąt!~
      ~ EvilRay c;

      Usuń